ko.net.ua

Ралі «Зимові Вершини»

З різних причин на гонку не приїхали (або відмовилися від участі) кілька топ-пілотів – Володимир Петренко, Юрій Шаповалов, Олександр Козлов, Антон Корзун… Можливо, якщо було би декілька десятків учасників, втрата декого з них, нехай навіть і потенційних лідерів, сприймалася б легше. Коли ж кількість гонщиків з 14 скоротилася до 9, у вболівальників це викликало зрозуміле розчарування.

Безжальна погода буквально за два дні зіпсувала прекрасну снігову трасу. Гонщики виявилися перед непростим вибором. Поставити довгий спортивний шип, який добре триматиме машину на льоду? Хороша ідея, але на тих відрізках, де сніг зійшов до асфальту, шипи моментально вилітатимуть із кріплень, до того ж і зчеплення з дорогою в такому випадку не доб’єшся. Використовувати короткий шип або зовсім нешиповані покришки? Для асфальту це варіант, але як тоді підніматися вгору по обледенілих підйомах?

У підсумку з усіх, хто ризикнув спробувати вирішити цю дилему на практиці, першими на фініші виявилися Борис Ганджа і Євген Сокур. Другими прибули дебютанти професійного ралі Роман Маслюк та Сергій Вовк, а замкнули трійку призерів Сергій Потійко й відомий штурман Іван Мішин.

Серед моноприводних екіпажів справжньою темною конячкою був польський екіпаж Кшиштофа Щенка і Пжемислава Ліпіньські, які ніколи раніше з українськими спортсменами силами не мірялися. Їм удалося потрапии до трійки призерів класу Super 2WD. Перші ж дві позиції в моноприводі зайняли Сергій Рудковський/Олександр Новинський і Олег Слезінський / Юрій Бішко.

Володимир Некрасов, Євген Сокур, rally.in.ua