810
22:41 17.052016

Вадим Трутнєв про кар’єру автогонщика, секрет успіху та стан цього виду спорту на Закарпатті

Спорт 4383

Якщо футболом на Закарпатті займаються майже в кожному селі, то автоспорт у нашому краї особливою популярністю похвалитися не може. Проте є люди, котрі гідно представляють нашу область на всеукраїнській арені.

avto

Сергій і Вадим Трутнєви, Іван Данилишин, Анатолій Полікарпов та Віктор Чулей, працюючи в одній команді, досягають хороших результатів. Нам удалося поспілкуватися із пілотом ужгородців Вадимом Трутнєвим.

– Як ви прийшли в цей вид спорту?

– З дитинства захоплювався гонками, і виникло бажання почати ними займатися. Батьки були проти цього, але я наполягав. Згодом мама відвела мене на тренування, і мені страшенно сподобалося. Побачивши мої наполегливі старання, батько купив картинг. Саме картингові гонки були стартом моєї спортивної кар’єри. Я став майстром спорту в цьому виді. Згодом перейшов в автомобільний спорт (кузовний) і відразу ж у першій гонці, яка відбулася в Києві, переміг. Спробувавши себе в багатьох видах автогонок, я став 4-кратним чемпіоном України, 4-кратним віце-чемпіоном та тричі бронзовим призером різних видів гонок. Також здобув звання майстра спорту міжнародного класу з класичного ралі. Важливий мій здобуток – це три перемоги на етапах Кубка Європи в Ялті. У 2011 році я вирішив покинути спорт і більше часу приділяти своїй родині. І ось через п’ять років повернувся.

image1 (2)

– Чому вирішили знову взяти участь у гонках?

– Це була ініціатива мого батька, та й сам я був не проти. Ми вирішили подати заявку на участь у змаганнях. Ставили перед собою ціль – здобути хороший результат. У підсумку я переміг на гірських перегонах «Трембіта» в с. Кривопілля (Івано-Франківська обл.) у класі «А-3» та зайняв третє місце в абсолютному заліку. Наступного дня був другим на гірських перегонах «Буковель» у класі «А-3». Наша команда за короткий проміжок часу виконала багато роботи. Причому починали ми майже з нуля. Тож не вдарити обличчям у бруд було справою честі.

– Автогонки – досить небезпечний вид спорту. Як ставляться рідні до вашого захоплення?

– Негативно. Мама, коли дізналася, що я покинув спорт, шалено раділа. На останніх змаганнях була присутня моя родина. Коли вони почули про проблеми, які в мене виникли перед стартом (відмовили гальма), то просто не могли на це дивитися, адже я прийняв рішення таки взяти участь у перегонах.

Чи були у вас якісь важкі травми?

– Дякувати Богу, ні. Ще в ранній період кар’єри, коли займався картингом, мав проблеми із хребтом, через що й довелося покинути тренування.

З якими труднощами найчастіше зіштовхуєтеся?

– У першу чергу це стосується фінансових питань. Сьогодні спорт у нашій державі занепадає й важко знаходити спонсорів, а автогонки – це найдорожчий вид технічного спорту, тож потребує чималих вкладень. До прикладу, на останні старти, у яких я брав участь, вийшло близько 40 гонщиків, так ось усі вони їхали за власні кошти, адже є фанатами своєї справи. Також важко, коли виникають певні неполадки з машиною, особливо перед стартом, тоді це тисне психологічно й важко сконцентруватися.

– Що можете сказати про автоспорт на Закарпатті?

– Раніше в нашому краї було більше спортсменів. Нині змагаємося тільки я та Степан Німець, також незабаром планує вийти на старт Олександр Прядко. У нас немає трас, де можна тренуватися, та й спонсорів важко знайти, тому така ситуація.

– Які якості, на ваш погляд, повинен поєднувати в собі спортсмен, аби досягти успіху?

– Насамперед має бути бажання. Потім потрібно ставити перед собою мету й цілеспрямовано йти до неї. Також необхідно дослуховуватися до старших колег, які вже мають досвід у цій справі. Це важкий спорт, тут за долю секунди потрібно прийняти важливе рішення, усе обдумати. Якщо є талант від природи, то обов’язково вдасться досягти успіху.

Олег МИКИТА

image1

telega
Підписуйся на наш телеграм канал!

Підпишись на наш телеграм канал де кожна новина виводиться відразу після публікації. Будь першим у курсі подій.

Підписатися
Слідкуйте за нами у соцмережах